ЩОДЕННИК навчання за програмою "Навчання для майбутнього"

среда, 2 октября 2013 г.

Модуль 9. Сьогодні ми обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.  Багато пропозицій отримала щодо шляхів здійснення диференціації навчання учнів.  Надзвичайно складно було створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Коли зробила, то зрозуміла, що це робота ділетанта. Буде час - обов'язково вдосконалю. Розробила інструменти для підсумкового оцінювання. В основному копіювала наведені в ресурсах. Але ідеї вже виникли. Буду реалізовувати їх.
Автор: Unknown на 23:46
Отправить по электронной почтеНаписать об этом в блогеПоделиться в XОпубликовать в FacebookПоделиться в Pinterest

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Следующее Предыдущее Главная страница
Подписаться на: Комментарии к сообщению (Atom)

Архив блога

  • ▼  2013 (11)
    • ▼  октября (4)
      • Модуль 11. Рефлексія   Цей модуль допоміг ме...
      • Модуль 10. Навчаючись за курсом "Intel Навчання д...
      • Модуль 9. Сьогодні ми обговорювали створені прикл...
      • Модуль 8.  Під час цього заняття я дізналась, що ...
    • ►  сентября (2)
    • ►  июля (1)
    • ►  июня (4)

Обо мне

Unknown
Просмотреть профиль
Тема "Венецианское окно". Технологии Blogger.